Nu återstår det bara 3 dagar sen sitter man på ett flyg på väg till Spanien med Alexandra. 
 
Tiden har gått så fort sen vi bokade resan. Det har redan gått 72 dagar, helt sjukt.. Den som väntar på något gått väntar aldrig för ??.. Kanske stämmer. Har knappt gått igenom vad jag ska med mig... Det enda jag har hunnit packat är 2 klänning, 2 par skor och sen tonvis med underkläder.. sen självklart massa bikinisar.. Och min super dyra luftmadrass jag köpte för 700kr.. men det är inte vilken luftmadrass som helst, Utan en BEERPONG madrass som man kan spela när man är i poolen.. Funkar givetvis utanför vattnet också! 
 
Nu ska jag duscha och sen lägga mig..För imorgon blir det att jobba (Y) 
 
Har även fixat naglarna och färgat håret inför magaluf!
 
 
 

1 kommentarer

Elin Bergman

12 Aug 2014 21:38

Vilken fin färg.

Kommentera

Publiceras ej