Det var väl en bra resa...Sen jag kom hem från min resa från spanien så har jag vart sjuk..Inte det roligaste precis, men resan är oförglömlig. 
 
Nästa år siktar jag nog mot aya napa eller något, Ibiza känns ganska lockade också.. Nu när man har vart i spanien 2 gånger så finns det inte så mycket att se där längre känns det som. 
 
Vi var framme på hotellet ca halv 9 på kvällen så när vi kom fram blev det dusch sen ut festa.. Dagen efter regnade det så det var inte så kul.. Men då passade vi på att shoppa massa istället. Här kommer en hel drös med bilder. Bilderna är för det mesta i ording från vi landade tills vi åkte hem.
 
Vill bara tillägga att vi är två tjejer som skiter fullständigt i om vi har smink eller inte på oss. Vi är människor och ingen är perfekt, så här har ni oss, helt oseriösa,osminkade och helt oglamorösa! 
 
 
 
 
Jag har nästan 300 bilder på kameran och orkar inte ladda upp alla men här hade ni några.
 
2014, spanien,

1 kommentarer

Susanna Maria J

01 Sep 2014 12:42

Ååå så härligt! :D

Kommentera

Publiceras ej